REFERENCJE

PIVOTAL POLSKA jest wiodącym dostawcą dedykowanych rozwiązań informatycznych na rynku polskim. Od 20 lat prototypuje, wdraża i rozwija innowacyjne systemy klasy CRM, EDM, SDC dla instytucji finansowych, firm developerskich, medycznych, produkcyjnych i e-commerce. Wdraża rozwiązania modułowe oraz wielowymiarowe systemy wykorzystujące najnowsze technologie, machine learning, big data, augmented intelligence i algorytmy sztucznej inteligencji.

Business proof ponad 100 projektów wdrożeniowych dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji. Realizowanych przez zespół PIVOTAL POLSKA oraz w konsorcjach branżowych, projektach wdrożeniowych. Wspólnie z wiodącymi firmami technologicznymi w Polsce, instytucjami naukowymi i ekspertami.

  • Wdrożenie systemu SFInX: optymalizacja procesów sprzedaży i obsługi kredytów detalicznych (SFInX Detal) oraz zarządzanie należnościami i wierzytelnościami klientów (SFInX Windykacja), automatyzacja powtarzalnych, pracochłonnych czynności związanych ze sprzedażą kredytów oraz monitoringiem i windykacją, sprawna obsługa Klienta (Widok 360) automatyczne generowanie i obieg e-dokumentacji

  • Wielomodułowy system Platforma SGB: moduł KREDYT GOTÓWKOWY wsparcie każdego z etapów sprzedaży kredytów, integracja systemów wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników, ułatwiający użytkownikom sprawną realizację procesu sprzedaży i automatyzacje zadań. KONTO NA SELFIE: Technologie wspomagające mobilne zakładanie konta na selfie, wdrożone w 8 bankach.

  • Wdrożenie i stały rozwój technologii CRM PIVOTAL wspierającej integrację z systemami logistycznymi, magazynowymi, paczkomatami InPost, zarządzanie sprzedażą w modelu hybrydowym TIM S.A. m.in.: wsparcie platformy sprzedażowej firmy a obecnie marketplace B2B TIM.pl lidera dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Optymalizacja procesów sprzedaży i obsługi Klientów.

  • Wdrożenie i stałe utrzymanie systemu CRM PIVOTAL wspierającego sprzedaż, obsługę zamówień Klientów. Wdrożenie konfiguratora produktów ułatwiającego dobór podzespołów, wyposażenia, komponentów zgodnie z wymaganiami kupujących, integracja danych. Obsługa procesu sprzedaży, generowania zamówień, stanów magazynowych i przygotowania finalnych dokumentów oraz produktów.

  • Wdrożenie PIVOTAL DEWELOPER CRM, który wspiera zarządzanie istotnymi dla firmy działaniami: sprzedażą nieruchomości i utrzymaniem jak najlepszych relacji z klientami (pełni rolę wirtualnego asystenta zespołu sprzedaży), procedury formalno–prawne, płatności i rozliczenia. Ułatwia planowanie działań, procedowanie bieżących spraw i generowanie oraz późniejsze ustalanie finalnej dokumentacji.

  • System kompleksowo wspiera działania windykacyjne banku, usprawnienie i automatyzacje działań pracowników. Wdrożenie systemu dotyczyło m.in.: Silnika Decyzyjnego umożliwiający projektowanie strategii windykacyjnych, Widok 360 wskazujący aktualną sytuacje finansową Klienta, poziom spłaty należności.

  • Przeprowadzenie usługi audytu procesu windykacji i restrukturyzacji w następujących obszarach: zarządzanie procesem windykacji przedsądowej; outsourcing działań, wystawianie, odbieranie danych, rozliczanie OT; zarządzanie procesem windykacji sądowej; zarządzanie procesem cesji wierzytelności; zarządzanie procesem restrukturyzacji zobowiązań oraz kontrola, monitorowanie i raportowanie procesów windykacyjnych.

  • Wdrożenie projektu SFInX (Sprzedaż Finanse Innowacyjność X-sell) miało na celu wprowadzenie nowoczesnego i kompleksowego rozwiązania wielobankowego. System ten wspiera banki spółdzielcze w kluczowych obszarach biznesowych związanych ze sprzedażą produktów bankowych oraz obsługą procesów bankowych, w tym procesu kredytowego, restrukturyzacji i windykacji.

  • Celem projektu było wdrożenie rozwiązania opartego na platformie PIVOTAL CRM, mającego na celu efektywne wsparcie codziennych zadań związanych z obsługą klienta końcowego oraz menadżerów odpowiedzialnych za sprzedaż. Narzędzia stworzone w ramach tego projektu znacząco zwiększyły efektywność wykonywanych zadań, poprawiły komfort pracy doradców i konsultantów bankowych.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.