• Employee Experience: Klucz do sukcesu organizacji

    30.08.2023

    W dzisiejszych czasach coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że kluczem do sukcesu organizacji jest odpowiednie zarządzanie employee experience, czyli innymi słowy doświadczeniem pracownika. Dobry employee experience odnosi się do wszystkich interakcji i doświadczeń, jakie towarzyszą pracownikom w firmie.

Blog

Employee Experience: Klucz do ...

W dzisiejszych czasach coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że kluczem do sukcesu organizacji jest odpowiednie zarządzanie employee experience, czyli innymi słowy doświadczeniem pracownika. Dobry employee experience odnosi się do wszystkich interakcji i doświadczeń, jakie towarzyszą pracownikom w firmie.

czytaj dalej

Dlaczego rozwój umiejętnośc...

W dzisiejszym dynamicznym i technologicznie zaawansowanym świecie profesjonalizm w dziedzinie IT to o wiele więcej niż tylko doskonała znajomość technologii. Oprócz solidnej wiedzy technicznej, profesjonaliści IT muszą również posiadać rozwinięte umiejętności miękkie. Umiejętności te odgrywają kluczową rolę we współczesnym środowisku […]

czytaj dalej

Windykacja terenowa – co to ...

  Istnieje wiele mitów na temat windykacji terenowej, a część artykułów w sprzeczny sposób wyjaśnia, co to tak naprawdę jest. Panuje też dość powszechne przekonanie, że windykacja terenowa jest niezgodna z prawem – tymczasem jest jak najbardziej legalna, jeśli wszystko przebiega […]

czytaj dalej

Co to jest windykacja?...

Problem niewypłacalności klientów biznesowych oraz indywidualnych skłania coraz większą liczbę firm do zastanowienia się nad tym, co to jest windykacja oraz jakie działania można podjąć z wyprzedzeniem, aby uniknąć konieczności egzekwowania długów od kontrahentów. Przedsiębiorstwa współpracujące z wieloma podmiotami muszą […]

czytaj dalej

CRM – co to jest?...

Systemy informatyczne stanowią podstawowe narzędzie w wielu firmach. Wiedza na temat tego, do czego służy CRM i co to jest, staje się coraz powszechniejsza, ale nadal wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z opłacalności wdrożenia tego rozwiązania w swojej organizacji. […]

czytaj dalej

Jak zmniejszyć ryzyko powstan...

Niemal każda firma we współczesnej gospodarce doświadczyła większych lub mniejszych problemów finansowych, spowodowanych nieuregulowaniem w terminie zobowiązań przez nierzetelnych klientów. Dla jednych przedsiębiorców może to być tylko przejściowa sytuacja, dla drugich stan, który trwa przez wiele miesięcy i prowadzi firmę […]

czytaj dalej

Jak walczyć z cyfrowymi poże...

Czy wiesz jak nie marnować energii na czynności, które odciągają Twoją uwagę od rzeczy naprawdę istotnych? Sprawdź czy nie wpadłeś w pułapkę cyfrowych pożeraczy czasu! Ile razy zdarzyło Ci się sięgnąć na chwilę po telefon i nagle okazało się, że […]

czytaj dalej

Konto na selfie...

Od tego roku klienci banków spółdzielczych SGB mogą założyć konto nie wychodząc z domu. Wystarczy smartfon, aplikacja SGB Mobile oraz selfie, które pozwoli zweryfikować dane klienta i gotowe. Wprowadzenie tego rodzaju usługi to efekt pracy zespołu wdrożeniowego współpracującego z SGB-Bankiem. […]

czytaj dalej

Raport Technologiczny 2021 o P...

Automatyzacja to jeden z kluczowych procesów nowej rzeczywistości postcovid, szczególnie widoczny w branży finansowej. Dotyczy coraz większego spektrum działań: komunikacji klientów z bankiem, sprzedaży produktów, zarządzania portfelem czy też monitoringu spłaty należności oraz  windykacji. Obecnie postrzegana jest jako must have, […]

czytaj dalej

SFInX system dla bankowości s...

System SFInX powstał jako odpowiedź na potrzeby bankowości spółdzielczej. Uwzględnia wspólne, dobre praktyki i standardy wypracowane podczas dotychczasowej działalności sektora oraz firm specjalizujących się we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań fintech. Optymalizuje procesy: sprzedaży i obsługi kredytów detalicznych − SFInX Detal − […]

czytaj dalej

Nowy Klient postCovid...

Lockdown i związane z tym ograniczenie dostępu do tradycyjnych kanałów dystrybucji zmieniły podejście Klientów do zakupu produktów i usług finansowych. Kluczowe znaczenie zyskały kanały elektroniczne. Wiele dotychczas powszechnych aktywności w placówkach stacjonarnych musiało sprawnie i znacznej skali przenieść się do […]

czytaj dalej

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PIVOTAL podanych przeze mnie danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług PIVOTAL, zgodnie z warunkami opisanymi w Polityce Prywatności.

Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji handlowych, w tym na marketing bezpośredni produktów i usług oferowanych przez PIVOTAL, w formie wiadomości tekstowych, przesyłanych za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: poczty elektronicznej, SMS lub MMS, komunikatorów internetowych typu Messenger lub WhatsApp, wiadomości przesyłanych za pośrednictwem portali społecznościowych, chatbotów.