CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

wielopoziomowe wsparcie zarządzania procesami firmie

CRM PIVOTAL wspiera zarządzanie firmą, procesami: sprzedaży produktów i usług, logistyczno – magazynowymi, obsługą marketplace rozliczeniami transakcji i spłatą należności klientów i podwykonawców. Jest dostosowany do zróżnicowanych potrzeb firmy, branży i zmieniajacych się wymagań Klientów.

Implementujemy w naszych rozwiązaniach najnowsze trendy w zakresie usprawnień procesów biznesowych oraz najlepsze praktyki branżowe. 

WIDOK 360

Pełen obraz Klienta, jego potrzeb, działań, zakupionych produktów, usług, stanu rozliczeń należności. Moduł pomaga ocenić szanse sprzedażowe, pozyskać klientów i utrzymać dobre relacje.

SKLUTECZNA KOMUNIKACJA

Łączenie wielu kanałów komunikacji, widok działań, zgłaszanych potrzeb. Wsparcie zarządzania zespołem, modeli hybrydowych oraz pracy zdalnej.

DANE | RAPORTY

Szybka ocena ryzyka, możliwości oraz wdrażanie strategii sprzedażowych w oparciu o analizę danych. Dane zebrane w różnych systemach, obszarach działalności firmy widoczne z poziomu jednego interface.

AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Automatyczne wykonywanie powtarzalnych i często pracochłonnych zadań pracowników. Ustalanie kolejek i rodzaju działań dla call center i Biura Obsługi Klientów. Automatyczna dystrybucja e-mail, pism, szablonów dokumentów.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

CRM pełni rolę asystenta menadżera i pracownika firmy. Ułatwia efektywne planowanie i realizację zadań. Pozwala na ewaluację efektów, ocenę ryzyka i szybkie działania kiedy pojawia się trudności, opóźnienia z realizacją wyznaczonych celów.

RESPONSYWNY INTERFACE

System umożliwia pracę w technologii WEB na urządzeniach mobilnych wykorzystujących popularne przeglądarki internetowe. Zawartość formularzy automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest on wyświetlany.

ZARZĄDZANIE E-DOKUMENTACJĄ

Elektroniczny obieg dokumentów, ujednolicenie wyglądu, szablony, automatyzacja procesu generowania, przetwarzania (wielu użytkowników) i archiwizowania. Zgodnie z aktualnymi wymogami ESG (Environmental, Social, Governance).

Zobacz co imówią o nas nasi klienci

  • TIM S.A.

    CRM PIVOTAL początkowo wspierał platformę sprzedażową TIM.pl a obecnie dostosowany jest do bieżących potrzeb najwiekszego w Polsce marketplace B2B, dystrybutora materiałów elektrotechnicznych Łączący wiele platform i oferujący ogromny wolumen produktów.
    CRM PIVOTAL umożliwia obsługę
    kluczowych dla użytkowników obszarów

    Forma współpracy*: