WIDOK 360
Pełen obraz Klienta, jego potrzeb, działań, zakupionych produktów, usług, stanu rozliczeń należności. Moduł pomaga ocenić szanse sprzedażowe, pozyskać klientów i utrzymać dobre relacje.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
Łączenie wielu kanałów komunikacji, widok działań, zgłaszanych potrzeb. Wsparcie zarządzania zespołem, modeli hybrydowych oraz pracy zdalnej.
DANE | RAPORTY
Szybka ocena ryzyka, możliwości oraz wdrażanie strategii sprzedażowych w oparciu o analizę danych. Dane zebrane w różnych systemach, obszarach działalności firmy widoczne z poziomu jednego interface.
AUTOMATYZACJA PROCESÓW
Automatyczne wykonywanie powtarzalnych i często pracochłonnych zadań pracowników. Ustalanie kolejek i rodzaju działań dla call center i Biura Obsługi Klientów. Automatyczna dystrybucja e-mail, pism, szablonów dokumentów.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
CRM pełni rolę asystenta menadżera i pracownika firmy. Ułatwia efektywne planowanie i realizację zadań. Pozwala na ewaluację efektów, ocenę ryzyka i szybkie działania kiedy pojawia się trudności, opóźnienia z realizacją wyznaczonych celów.
RESPONSYWNY INTERFACE
System umożliwia pracę w technologii WEB na urządzeniach mobilnych wykorzystujących popularne przeglądarki internetowe. Zawartość formularzy automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest on wyświetlany.
ZARZĄDZANIE E-DOKUMENTACJĄ
Elektroniczny obieg dokumentów, ujednolicenie wyglądu, szablony, automatyzacja procesu generowania, przetwarzania (wielu użytkowników) i archiwizowania. Zgodnie z aktualnymi wymogami ESG (Environmental, Social, Governance).