KLIENT 360
Zintegrowany widok wszystkich produktów i działań, sprawna i szybsza obsługa Klienta Banku, analiza jego sytuacji finansowej i łatwe dostosowanie oferty do aktualnych potrzeb oraz możliwości. Oszacowanie ryzyka posiadanych produktów, istniejących zależności, możliwości i ograniczeń.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Planowanie, monitoring, dystrybucja zadań zespołu windykacyjnego, Szybkie reagowanie na problemy z ich wykonaniem, stała współpraca, łatwe planowanie i wdrażanie nowych strategii windykacyjnych opartych o dane dotyczące sprawy oraz doświadczenie i wiedzę pracowników.
AUTOMATYZACJA
Automatyczne wysyłanie przypomnień i monitów do dłużników, oszczędność czasu zespołu, większa wydajność działań, odpowiedź na problem luki pokoleniowej i perspektywy braku wykwalifikowanych pracowników redukcja kosztów operacyjnych związanych z procesami windykacyjnymi.
STANDARYZACJA PROCESÓW
Proces windykacji, zwłaszcza tej „miękkiej” wspierany jest automatycznymi działaniami systemu, jak chociażby przypomnienie o racie kredytu wysyłane SMS-em do dłużnika. SFInX standaryzuje czynności windykacyjne, tworząc scenariusze postępowania wobec klientów i to już w początkowej fazie zaległości w spłacie.