Lockdown i związane z tym ograniczenie dostępu do tradycyjnych kanałów dystrybucji zmieniły podejście Klientów do zakupu produktów i usług finansowych. Kluczowe znaczenie zyskały kanały elektroniczne. Wiele dotychczas powszechnych aktywności w placówkach stacjonarnych musiało sprawnie i znacznej skali przenieść się do […]
System SFInX powstał jako odpowiedź na potrzeby bankowości spółdzielczej. Uwzględnia wspólne, dobre praktyki i standardy wypracowane podczas dotychczasowej działalności sektora oraz firm specjalizujących się we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań fintech. Optymalizuje procesy: sprzedaży i obsługi kredytów detalicznych − SFInX Detal − […]
Automatyzacja to jeden z kluczowych procesów nowej rzeczywistości postcovid, szczególnie widoczny w branży finansowej.
Od tego roku klienci banków spółdzielczych SGB mogą założyć konto nie wychodząc z domu. Wystarczy smartfon, aplikacja SGB Mobile oraz selfie, które pozwoli zweryfikować dane klienta i gotowe. Wprowadzenie tego rodzaju usługi to efekt pracy zespołu wdrożeniowego współpracującego z SGB-Bankiem. […]
Błąd: Brak formularza kontaktowego.