Od tego roku klienci banków spółdzielczych SGB mogą założyć konto nie wychodząc z domu. Wystarczy smartfon, aplikacja SGB Mobile oraz selfie, które pozwoli zweryfikować dane klienta i gotowe.
Wprowadzenie tego rodzaju usługi to efekt pracy zespołu wdrożeniowego współpracującego z SGB-Bankiem. PIVOTAL POLSKA dostarczył Integrator danych odpowiadający za komunikację pomiędzy systemami oraz Platformę SGB, która wspiera centralną kartotekę klienta i obsługę wniosków.
Połączenie doświadczenia, prototypowanie i testowanie funkcjonalności najlepiej odpowiadających na potrzeby użytkowników pozwoliły na wdrożenie systemu, który odpowiada na aktualne potrzeby.
Zakładanie konta przy użyciu selfie jest zarówno łatwe, jak i komfortowe, ale przede wszystkim bezpieczne. Każdy z etapów procesu został zaprojektowany z myślą o potrzebach klientów w każdym z tych aspektów. Pierwszy krok to zdalna weryfikacja tożsamości. Aplikacja SGB Mobile zawiera zaawansowane algorytmy biometrycznego porównania danych z dowodu osobistego z gestami twarzy, nagranymi samodzielnie przez użytkownika. Umożliwiają one szybką i bezpieczną weryfikację danych klienta.
Kolejny krok to wypełnienie elektronicznego wniosku i podpisanie umowy dotyczącej korzystania z konta mobilnego. Wielomodułowy system Platforma SGB – opracowany we współpracy z firmą PIVOTAL POLSKA zawiera kartotekę klienta (Widok 360) i jest zintegrowany z wewnętrznymi i zewnętrznymi systemami banku. Pozwala to na łatwe przejście przez wymagane pola formularza. System weryfikuje dane wpisywane przez klienta w aplikacji mobilnej, generuje załączniki i zgody konieczne do uzupełnienia w procesie zakładania konta. Proces jest w pełni przyjazny, klient przechodzi sprawnie przez kolejne kroki.
Finalnie wystarczy, że zaakceptuje warunki umowy na prowadzenie rachunku bankowego przy pomocy kodu otrzymanego w wiadomości SMS. Klient oszczędza czas – nie musi wychodzić z domu do stacjonarnego oddziału banku ani generować i wypełniać tradycyjnych formularzy. Zastosowane technologie minimalizują wysiłek klientów i jednocześnie ryzyko. Dane gromadzone są w jednym miejscu, co pozwala pracownikom banku w łatwy sposób monitorować późniejsze działania klienta i szybko identyfikować potencjalne zagrożenia. Użytkownik konta na selfie zyskuje komfort przy zakupie i późniejszej obsłudze produktu, bezpieczeństwo danych i finansów oraz wsparcie unikalnej technologii Platformy SGB opracowanej wspólnie z PIVOTAL POLSKA.
Błąd: Brak formularza kontaktowego.