Raport Technologiczny 2021 o Platformie PIVOTAL – WINDYKACJA

Automatyzacja to jeden z kluczowych procesów nowej rzeczywistości postcovid, szczególnie widoczny w branży finansowej. Dotyczy coraz większego spektrum działań: komunikacji klientów z bankiem, sprzedaży produktów, zarządzania portfelem czy też monitoringu spłaty należności oraz  windykacji. Obecnie postrzegana jest jako must have, szczególnie w kontekście digitalizacji i optymalizacji procesów.

Raport Technologiczny 2021: Od Robotic Process Automation do automatyzacji opublikowany przez Związek Banków Polskich oraz Centrum Prawa Bankowego i Informacji, przedstawia obszary i rozwiązania, w których automatyzacja i zastosowanie sztucznej inteligencji nie tylko są wdrażane, ale również podlegają stałemu rozwojowi i przynoszą realne wsparcie.

Wśród innowacyjnych rozwiązań prezentowanych w tegorocznej edycji Raportu przedstawione zostały również: Platforma PIVOTAL–WINDYKACJA (artykuł str. 37-41) oraz doświadczenia PIVOTAL POLSKA w kontekście wdrażania nowych technologii i poszukiwania optymalnych rozwiązań dla aktualnych i przyszłych wyzwań bankowości.

Stale przyrastająca ilość danych i konieczności ich szybkiej i efektywnej analizy to duże wyzwanie dla zespołów zajmujących się monitoringiem spłat należności i windykacją. Technologie są kluczowe by sprostać nowym potrzebom. Automatyzacja powtarzalnych i czasochłonnych zadań oraz generowanie kolejek spraw i nadawanie im priorytetów to jedno z pożądanych usprawnień. Jak odpowiada na nie technologia PIVOTAL? Jakie procesy i zadania może wspierać i jakie otwiera możliwości przed instytucjami finansowymi? Odpowiedzi znaleźć można w Raporcie Technologicznym 2021 – do którego przeczytania zachęcamy 🙂 

Błąd: Brak formularza kontaktowego.