W czerwcowym wydaniu miesięcznika BANK ukazał się artykuł dotyczący rozwiązań wspierających zarządzanie procesami w bankach spółdzielczych, jednym z nich jest system informatyczny SFInX. Opracowany przez zespół PIVOTAL POLSKA, a obecnie jest wdrażany w bankach spółdzielczych przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych.
System SFInX pozwala na kompleksową i sprawną obsługę klientów banków spółdzielczych. Zakup nowych produktów finansowych i stałe wsparcie klienta przy spłacie m.in. kredytu, dzięki technologii SFInX stają się proste i przyjazne.
„Sama cyfryzacja banków nie wystarczy, by pozyskać i utrzymać klientów. Kluczowe jest zaoferowanie im najlepszych możliwych doświadczeń, odpowiadających na ich dobrze zidentyfikowane, bieżące potrzeby” – podkreśla Jolanta Orełko | PIVOTAL POLSKA.
zachęcamy do lektury 🙂
Błąd: Brak formularza kontaktowego.