Zapraszamy na małe podsumowanie naszego wczorajszego udziału w konferencji zorganizowanej przez VerdIT (wcześniej Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych) – Nowe horyzonty IT 2023.
Podczas prezentacji „3 kroki do Paryża”, którą poprowadzili Jolanta Orełko i Łukasz Sujka rozważaliśmy, dlaczego banki w dzisiejszych czasach szczególnie potrzebują CRMa.
Naszym zdaniem w biznesie, jak w sporcie, do którego nawiązywaliśmy- ważne jest przygotowanie .
CRM przede wszystkim pomaga:
1️⃣ jeszcze lepiej zarządzać relacjami z klientem,
2️⃣ poprawić wydajność zespołów sprzedażowych.
Podczas konferencji wręczyliśmy wyróżnienie Prezesowi Banku Spółdzielczego Krzysztof K. z Bank Spółdzielczy w Szczytnie za wsparcie w rozwoju systemu SFInX, nie zapominamy także o zasługach Pani Wiceprezes BOŻENA GŁOGOWSKA z GBSBank Barlinek.
Pod koniec dnia odbyła się debata, której tematem był: Młody Klient – wyzwanie czy problem operacyjności? W debacie wziął udział Marcin Nowak.
Dziękujemy wszystkim za obecność i do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!
Błąd: Brak formularza kontaktowego.