Pivotal Nieruchomości Logo

Platforma Pivotal 3P

Platforma Pivotal 3P to platforma do tworzenia aplikacji umożliwiających optymalizację i automatyzację procesów biznesowych. Pozwala ona zwiększyć wydajność zespołów i skrócić czas realizacji projektów. System został zaprojektowany w oparciu o rozproszoną architekturę mikrousług z myślą o elastyczności, skalowalności, łatwości użytkowania i możliwości błyskawicznego wdrażania usług zewnętrznych.

Kompleksowe zarządzanie procesami biznesowymi

Modułowy charakter platformy Pivotal 3P zapewnia szerokie możliwości w zakresie zarządzania procesami firmy i przetwarzania dużych ilości danych. Platforma pozwala m.in. na automatyzację i optymalizację dowolnych procesów biznesowych i posiada gotowe moduły referencyjne do zarządzania zadaniami w obszarze marketingu, sprzedaży, dostaw, obsługi klienta czy fakturowania.

Platforma Pivotal 3P – biznesowe moduły referencyjne

Platforma Pivotal 3P oferuje szeroki zakres funkcji w kilku kluczowych obszarach wspólnych dla firm z wielu branż.

Zarządzanie danymi o kontrahentach

Zarządzanie danymi o kontrahentach

Moduł MDM Company Service to jeden z podstawowych komponentów platformy 3P. Jest to system klasy Master Data Management przeznaczony do zarządzania danymi teleadresowymi o kontrahentach.

Zintegrowany z publicznymi rejestrami gospodarczymi moduł przechowuje i aktualizuje zarówno dane rejestrowe, jak i informacje o sytuacji prawnej kontrahenta, Zaimplementowana w systemie polityka deduplikacji jest wykorzystywana również w innych modułach do monitorowania prób powtórnej rejestracji tego samego kontrahenta.

Zarządzanie kontaktami

Zarządzanie kontaktami

Moduł CM (Contact Management) to zintegrowany zbiór mniejszych modułów odpowiedzialnych za komunikację z kontrahentami w różnych kanałach komunikacji. Moduł tworzy widok 360 kontrahenta, zapewniający pracownikowi wgląd w całą historię komunikacji z danym klientem oraz wszystkie zdarzenia wewnątrz i na zewnątrz organizacji, które wpływają na tego klienta. Moduł rejestruje zdarzenia dotyczące klienta i umożliwia tworzenie sformalizowanych notatek ułatwiających budowanie kwerend.

W module dostępny jest kalendarz pozwalający pracownikom na planowanie i monitorowanie zadań, spotkań, telefonów lub terminów wysyłki pism. Moduł udostępnia możliwość integracji z systemami zarządzania zadaniami firm trzecich, centralami telefonicznymi, bramkami SMS i pocztą.

Zarządzanie zadaniami

Zarządzanie zadaniami

Moduł TMS (Task Management System) to wirtualny manager zadań, który pozwala na skuteczne planowanie, rozdzielanie, priorytetyzowanie i raportowanie działań w zespołach stacjonarnych i rozproszonych.

Ułatwia on przetwarzanie dużej ilości zadań i weryfikację stanu ich wykonania, skracając czas pracy i minimalizując ryzyko błędów. System informuje o działaniach, które należy wykonać w danym dniu, sugeruje ich kolejność, generuje raporty i umożliwia zwinne wdrażanie nowych zadań oraz optymalizację tych zaplanowanych.

Zarządzanie kredytem kupieckim i należnościami

Zarządzanie kredytem kupieckim i należnościami

Przeznaczony dla klientów moduł do zarządzania polityką limitów na wysokość kredytu kupieckiego i odroczony termin płatności. We wnioskach o przyznanie limitów automatyzuje on proces zbierania wymaganych dokumentów przez pracowników sprzedaży lub samych klientów, a następnie przetwarza i akceptuje wnioski kredytowe.

Limity ustawione na klientach są na bieżąco monitorowane w module na podstawie informacji z rozrachunków klientów i zamówień w toku. Limity przyznane klientom mogą być automatycznie blokowane na podstawie zdefiniowanych reguł. Dla należności wymaganych działa automatyczna strategia windykacyjna pozwalająca na łatwe zarządzanie blokadami zakupów i limitami kwot zakupów i kredytów kupieckich.

Zarządzanie cenami produktów i usług

Zarządzanie cenami produktów i usług

Moduł PMS (Price Management System) pozwala na zarządzanie parametrami wpływającymi na ceny produktów i usług na poziomie pojedynczego produktu, grup produktów, a także dostawców.

System pozwala na dostosowanie parametrów wpływających na ceny dla poszczególnych sytuacji, m.in. rynków i kanałów sprzedaży, pojedynczych klientów na podstawie indywidualnych warunków handlowych, czasowych obniżek cen i innych promocji, a także końcówek partii produktów. Korzystając z wprowadzonej konfiguracji, system wylicza ceny produktów dla każdego podanego zestawu warunków.

Zarządzanie zwrotami, reklamacjami i obsługą klienta

Zarządzanie zwrotami, reklamacjami  i obsługą klienta

Moduł SRV (Service) platformy Pivotal 3P umożliwia kompleksowe zarządzanie zwrotami, reklamacjami i obsługą klienta. System integruje kluczowe elementy reklamacyjnego ekosystemu, m.in. panel klienta, platformę e-commerce, zamawianie kuriera, zlecenia wymiany towarów, reklamowanie produktów bezpośrednio do dostawcy, narzędzia do przetwarzania dokumentów księgowych oraz danych na temat dostaw i stanów magazynowych.

Platforma wysyła alerty informujące o aktualnym statusie reklamacji i kolejnych krokach do wykonania, zmniejszając ryzyko błędów podczas interakcji z klientem.

Zarządzanie dostawcami

Zarządzanie dostawcami

Moduł SRM (Supplier Relationship Management) wspiera zarządzanie kartoteką dostawcy. System zapewnia 360-stopniowy widok dostawcy, obejmujący dane na temat warunków handlowych, finansowych i logistycznych dostawcy, informację o jego danych adresowych i kontaktowych, wspiera proces oceny współpracy z dostawcą, umożliwia przechowywanie danych o umowach, aneksach, oraz dane rejestrowe.

Ponadto istnieje możliwość rejestracji notatek ze spotkań oraz gromadzi informacje o producentach i podmiotach odpowiedzialnych.

Zarządzanie fakturami

Zarządzanie fakturami

Moduł FAV (Fakturowanie) to kompleksowe wsparcie procesu fakturowania. System pozwala zautomatyzować wystawianie faktur, ich wysyłkę i udostępnianie wieloma kanałami.

FAV tworzy faktury automatyczne, okresowe i zbiorcze na wybranych poziomach grupowania, automatycznie koryguje zwroty i reklamacje, faktury walutowe, zaliczkowe, bonusowe, dla firm krajowych i zagranicznych oraz dla klientów detalicznych.

Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie sprzedażą

Platforma 3P zapewnia szeroki zestaw narzędzi do zarządzania sprzedażą i informacjami na temat klientów.

Moduł SAL (Sales) wspiera m.in. zarządzanie ofertami i zapytaniami ofertowymi, negocjacje z klientami, wielokanałową obsługę sprzedaży (online i offline), kontrolę warunków handlowych, komunikację z systemami magazynowymi i ERP, integrację z systemami magazynowymi (zapewnia dostęp do aktualnych stanów magazynowych) oraz przepływ informacji o dostawach, przyjęciach, wydaniach, zwrotach oraz zleceniach reklamacyjnych.

Zarządzanie kampaniami marketingowymi

Zarządzanie kampaniami marketingowymi

Pivotal 3P kompleksowo wspiera procesy marketingowe, zwiększając skuteczność dotarcia do klientów. Moduł MM (Marketing Management) obejmuje m.in. automatyczne kampanie sprzedażowe, system zarządzania leadami, planowanie strategii i budżetu oraz kampanie omnichannel.

System pozwala na łatwą integrację zewnętrznych rozwiązań marketing automation (SALESmanago, edrone).

Pivotal 3P – kluczowe korzyści

Platforma 3P to unikalne połączenie wszechstronności, elastyczności i wygody użytkowania.

Rozproszona architektura

Rozproszona architektura

Rozproszona architektura Pivotal 3P umożliwia wdrożenie wybranych komponentów platformy dostosowanych do indywidualnych wymagań klienta. Dzięki temu firma może korzystać wyłącznie z funkcji, których realnie potrzebuje.

Przejrzysta konstrukcja

Przejrzysta konstrukcja

Platforma składa się z niezależnych komponentów w formie mikrousług o ściśle określonej funkcjonalności. Ułatwia to korzystanie z systemu i organizację pracy w zespole.

Duża elastyczność

Duża elastyczność

Pivotal 3P można z łatwością rozbudowywać, dostosowując system do zmieniających się potrzeb firmy. Modyfikacje nie mają wpływu na działanie i wydajność dotychczasowych systemów, ani płynność realizowanych procesów biznesowych.

Łatwa skalowalność

Łatwa skalowalność

Poszczególne elementy platformy uruchamiane są w tzw. kontenerach, które mogą być hostowane w dowolnych środowiskach chmurowych i dowolnie skalowane (horyzontalnie i wertykalnie).

Stały monitoring bezpieczeństwa

Stały monitoring bezpieczeństwa

Specjaliści Pivotal nieustannie monitorują Platformę 3P pod kątem bezpieczeństwa i niezwłocznie reagują na wszelkie incydenty. Elastyczność platformy stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed zagrożeniami, umożliwiając punktową interwencję i wymianę pojedynczych elementów.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Łukasz Kamionka

Łukasz Kamionka

Dyrektor Sprzedaży

Korzystając z powyższego formularza kontaktowego (klikając Wyślij) wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych w celu udzielenia Ci odpowiedzi.

Możesz dodatkowo (opcjonalnie) wyrazić zgodę:

Pivotal Polska Sp. z o.o.

ul. Powązkowska 44C

01-797 Warszawa

NIP: 5251917075

KRS: 0000037289

REGON: 012731585

Kapitał zakładowy: 59 600 PLN