Jak zwiększyć sprzedaż?

Nie ma jednego słusznego rozwiązania, procesu lub reguły, która nam może odpowiedzieć na to pytanie. Co więcej – żadne studia, kursy nie uczą, jaka metoda sprzedaży jest najlepsza. Możemy jedynie bazować na doświadczeniach, wypracowanych modelach postępowań, w tym na najlepszych praktykach rynkowych i branżowych. Firma Pivotal od wielu lat znajduje odpowiedź na to pytanie proponując wyspecjalizowane, dedykowane dla poszczególnych branż narzędzia CRM w zakresie procesów obsługi i sprzedaży. Implementujemy w naszych rozwiązaniach najnowsze trendy w zakresie usprawnień procesów biznesowych oraz najlepsze praktyki branżowe. Obecnie – w obliczu wykorzystania różnych kanałów komunikacji – zwracamy silniejszą uwagę na nową odsłonę systemów zarządzania relacją z Klientem, jaką jest platforma CRM. Nowoczesny CRM oferuje nowe podejście do kształtowania „klientocentrycznych” działań i procesów, co pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż oraz dochodowość, retencje i lojalność Klientów.

O Pivotal Polska

100

projektów w dużych i średnich przedsiębiorstwach

14

lat na polskim rynku

60

pracowników wyspecjalizo­wanych w CRM

1

globalne rozwiązanie i wiodący partner grupy Aptean

Pivotal Polska jako jedyny dystrybutor na Polskę Platformy Pivotal firmy Aptean działa w kraju już od 14 lat.
Posiadamy unikalną specjalizację i kompetencje we wdrożeniach systemów klasy CRM zdobytą podczas projektów w ponad
100 dużych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce.
Mamy zespół ponad 60 pełnoetatowych pracowników specjalizujących się we wdrażaniu rozwiązań klasy CRM.

Zapraszamy do odwiedzenia strony naszego Partnera firmy APTEAN

Dedykowane rozwiązania branżowe

oszczędność czasu, ograniczenie ryzyka, rozwiązanie wymaga jedynie dostosowania

Prototypowanie systemu

możliwość szybkiego zobaczenia rezultatów
i wprowadzenia zmian

Nowoczesny, responsywny interfejs

nasz interface budujemy w oparciu o najlepsze praktyki UX (User Experience) i CX (Customer Experience)

Interfejs

Modułowość rozwiązania

szybkie wdrożenie to szybka realizacja korzyści, możliwość dopasowania do bieżących potrzeb biznesowych, a następnie dalszy rozwój Platformy

Łatwe dostosowanie systemu

pulpitów, raportów, formularzy, menu

Kompleksowość rozwiązania

dane o Kliencie w jednym miejscu, możliwość prowadzenia wszystkich działań procesowych
i marketingowych w jednym systemie

Aktualności

16 listopada 2016 roku w Holetu Westin w Warszawie odbyła się trzecia edycja Fund Industry Summit.
Konferencja zadedykowana dla  osób decyzyjnym z TFI i firm współpracującym z branżą asset management .

Czytaj więcej

DIGITAL CHAMPIONS to trzecia edycja forum poświęconego cyfrowej transformacji biznesu.
13 i 14 października w Warszawie wystąpiło kilkudziesięciu ludzi biznesu, decydentów, naukowców i ekspertów z organizacji będących
liderami wdrażania innowacji biznesowych wykorzystujących technologie cyfrowe.

Czytaj więcej

W dniu 11 maja 2016 w Warszawie odbyła się konferencja
„Nowe media, nowa sprzedaż” organizowana przez polskiego wydawcę Harvard Business Review, której partnerem był Pivotal Polska.

Czytaj więcej

Nowe rozwiązanie PIVOTAL UX – 5 powodów, aby być bliżej swoich Klientów.
Jeśli szukasz sposobu aby zwiększyć sprzedaż i zyski, podnieść stopień zadowolenia partnerów – to rozwiązanie dla Ciebie.

Czytaj więcej

Trendy CRM w 2017 roku.
Personalizacja, uproszczenie i wzbogacenie interakcji z CRM –
dowiedz się więcej o najnowszych kierunkach rozwoju i możliwościach rozwiązań CRM.

Czytaj więcej

Wpływ MiFID 2 na rynki finansowe.
3 stycznia 2018 wchodzą w życie wymogi MiFID 2. Czy twoja firma jest już na to gotowa?
Poznaj harmonogram i szczegółowe zakres wprowadzanych zmian dla instytucji finansowych.

Czytaj więcej

Zarządzanie produktem inwestycyjnym zgodnie z MiFID 2.

Czytaj więcej

Prowadzenie rejestrów i rejestrowanie komunikacji zgodnie z MiFID

 

Czytaj więcej

Suitablity, raportowanie do Klienta i ujawnienie korzyści, zgodnie z MiFID 2

 

Czytaj więcej

Rozwiązania branżowe

Każda instytucja jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Ma swoje potrzeby, indywidualne procesy, preferowane formy kontaktu z klientami i partnerami.
Tak samo jest z rozwiązaniami CRM. Rozwiązania Pivotal CRM są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
Rozwiązania Pivotal CRM zostały zaprojektowane na podstawie naszych doświadczeń wynikających ze współpracy z liderami z różnych branż.
Obejmują całokształt ich działalności, przez co zapewniają szeroką funkcjonalność. Zbudowane na bazie elastycznej platformy rozwiązania Pivotal CRM zapewniają łatwość dostosowania do wymogów biznesowych poszczególnych firm i szybkiej adaptacji do ich zmieniających się potrzeb.

Rozwiązania mobilne

Jesteśmy tam gdzie twój Biznes

Pivotal CRM posiada unikalne rozwiązanie mobilne, które pozwoli
skuteczniej sprzedawać i być blisko Klienta. Sprzedawca ma w każdym momencie dostęp do aktualnych danych o Kliencie, historii transakcji oraz szans i rekomendacji sprzedażowych.

Na spotkaniu z Klientem lub bezpośrednio po nim może złożyć
zamówienie, bez konieczności powrotu do biura.

Mobilny CRM pozwala skutecznie i bez opóźnień realizować biznes.

System umożliwia pracę w technologii WEB na urządzeniach mobilnych wykorzystujących popularne przeglądarki internetowe. Interfejs użytkownika został wykonany w technologii responsywnej, która automatycznie dostosowuje się np. wyświetlając formularz do danego urządzenia co znacząco przyspiesza i ułatwia pracę użytkownika końcowego. Ponadto warstwa dostępowa została zaprojektowana i wykonana w oparciu o najlepsze praktyki w tym UX (User Experience) oraz bazując na doświadczeniu przeszło 5 tys. Klientów wykorzystujących oprogramowanie Aptean w tym Pivotal CRM.

Najnowsze trendy rynkowe oraz nasze wieloletnie doświadczenia pozwoliły stworzyć unikalne rozwiązania w zakresie ergonomii pracy oraz interpretacji wyników :

  • list-icon nagłówków graficznych
  • list-icon wskazania na zdarzenia istotne z punktu widzenia Klienta oraz samego procesu sprzedaży
  • list-icon prezentowaniu procesu zgodnie z osią czasu
  • list-icon prezentacji interaktywnych wykresów oraz grafik reprezentujących różne grupy danych

 

Wyróżnienia dla Pivotal CRM

Pivotal 6.5 z wyróżnieniem KMWorld’s Trend-Setting Products of 2015

Wyróżnienia dla Pivotal CRM

PIVOTAL CRM w kwadracie
Niche Players w rankingu Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation (lipiec 2015)

Kontakt z nami

Pivotal Polska Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 82
03-301 Warszawa

tel.: +48 22 814 77 12
www.aptean.com

Kontakt do działu serwisu

Godziny pracy serwisu w Polsce – pomagamy rozwiązać zgłoszone
przez Państwa problemy od 9:00 do 17:00 w dni robocze.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!