
Jak zwiększyć sprzedaż?
Nie ma jednego słusznego rozwiązania, procesu lub reguły, która nam może odpowiedzieć na to pytanie. Co więcej – żadne studia, kursy nie uczą, jaka metoda sprzedaży jest najlepsza. Możemy jedynie bazować na doświadczeniach, wypracowanych modelach postępowań, w tym na najlepszych praktykach rynkowych i branżowych. Firma Pivotal od wielu lat znajduje odpowiedź na to pytanie proponując wyspecjalizowane, dedykowane dla poszczególnych branż narzędzia CRM w zakresie procesów obsługi i sprzedaży. Implementujemy w naszych rozwiązaniach najnowsze trendy w zakresie usprawnień procesów biznesowych oraz najlepsze praktyki branżowe. Obecnie – w obliczu wykorzystania różnych kanałów komunikacji – zwracamy silniejszą uwagę na nową odsłonę systemów zarządzania relacją z Klientem, jaką jest platforma CRM. Nowoczesny CRM oferuje nowe podejście do kształtowania „klientocentrycznych” działań i procesów, co pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż oraz dochodowość, retencje i lojalność Klientów.
O Pivotal Polska
100
projektów w dużych i średnich przedsiębiorstwach
17
lat na polskim rynku
70
pracowników wyspecjalizowanych w CRM
1
globalne rozwiązanie i wiodący partner grupy Avolin
Pivotal Polska jako jedyny dystrybutor na Polskę Platformy Pivotal firmy Avolin działa w kraju już od 17 lat.
Posiadamy unikalną specjalizację i kompetencje we wdrożeniach systemów klasy CRM zdobytą podczas projektów w ponad
100 dużych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce.
Mamy zespół ponad 70 pełnoetatowych pracowników specjalizujących się we wdrażaniu rozwiązań klasy CRM.
Zapraszamy do odwiedzenia strony naszego Partnera firmy AVOLIN


Dedykowane rozwiązania branżowe
oszczędność czasu, ograniczenie ryzyka, rozwiązanie wymaga jedynie dostosowania

Prototypowanie systemu
możliwość szybkiego zobaczenia rezultatów
i wprowadzenia zmian

Nowoczesny, responsywny interfejs
nasz interface budujemy w oparciu o najlepsze praktyki UX (User Experience) i CX (Customer Experience)


Modułowość rozwiązania
szybkie wdrożenie to szybka realizacja korzyści, możliwość dopasowania do bieżących potrzeb biznesowych, a następnie dalszy rozwój Platformy

Łatwe dostosowanie systemu
pulpitów, raportów, formularzy, menu

Kompleksowość rozwiązania
dane o Kliencie w jednym miejscu, możliwość prowadzenia wszystkich działań procesowych
i marketingowych w jednym systemie
Aktualności
Trendy CRM w 2017 roku.
Personalizacja, uproszczenie i wzbogacenie interakcji z CRM –
dowiedz się więcej o najnowszych kierunkach rozwoju i możliwościach rozwiązań CRM.
Wpływ MiFID 2 na rynki finansowe.
3 stycznia 2018 wchodzą w życie wymogi MiFID 2. Czy twoja firma jest już na to gotowa?
Poznaj harmonogram i szczegółowe zakres wprowadzanych zmian dla instytucji finansowych.
Konferencja IT@BANK
21 listopada 2017 r.
Hotel Hilton w Warszawie
Największa w Polsce doroczna konferencja poświęcona kwestiom informatyki bankowej i gromadząca elitarne grono decydentów IT z banków, firm ubezpieczeniowych, SKOK-ów oraz firm technologicznych.
Czytaj więcej
Pivotal partnerem konferencji Harvard Business Review
„Superwydajna organizacja sprzedażowa”
13 czerwca 2018 Warszawa hotel Sheraton
Rozwiązania branżowe
Każda instytucja jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Ma swoje potrzeby, indywidualne procesy, preferowane formy kontaktu z klientami i partnerami.
Tak samo jest z rozwiązaniami CRM. Rozwiązania Pivotal CRM są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
Rozwiązania Pivotal CRM zostały zaprojektowane na podstawie naszych doświadczeń wynikających ze współpracy z liderami z różnych branż.
Obejmują całokształt ich działalności, przez co zapewniają szeroką funkcjonalność. Zbudowane na bazie elastycznej platformy rozwiązania Pivotal CRM zapewniają łatwość dostosowania do wymogów biznesowych poszczególnych firm i szybkiej adaptacji do ich zmieniających się potrzeb.
Rozwiązania mobilne
Jesteśmy tam gdzie twój Biznes
Pivotal CRM posiada unikalne rozwiązanie mobilne, które pozwoli
skuteczniej sprzedawać i być blisko Klienta. Sprzedawca ma w każdym momencie dostęp do aktualnych danych o Kliencie, historii transakcji oraz szans i rekomendacji sprzedażowych.
Na spotkaniu z Klientem lub bezpośrednio po nim może złożyć
zamówienie, bez konieczności powrotu do biura.
Mobilny CRM pozwala skutecznie i bez opóźnień realizować biznes.








System umożliwia pracę w technologii WEB na urządzeniach mobilnych wykorzystujących popularne przeglądarki internetowe. Interfejs użytkownika został wykonany w technologii responsywnej, która automatycznie dostosowuje się np. wyświetlając formularz do danego urządzenia co znacząco przyspiesza i ułatwia pracę użytkownika końcowego. Ponadto warstwa dostępowa została zaprojektowana i wykonana w oparciu o najlepsze praktyki w tym UX (User Experience) oraz bazując na doświadczeniu przeszło 5 tys. Klientów wykorzystujących oprogramowanie Avolin w tym Pivotal CRM.
Najnowsze trendy rynkowe oraz nasze wieloletnie doświadczenia pozwoliły stworzyć unikalne rozwiązania w zakresie ergonomii pracy oraz interpretacji wyników :
nagłówków graficznych
wskazania na zdarzenia istotne z punktu widzenia Klienta oraz samego procesu sprzedaży
prezentowaniu procesu zgodnie z osią czasu
prezentacji interaktywnych wykresów oraz grafik reprezentujących różne grupy danych
Kontakt z nami
ul. Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
tel.: +48 22 814 77 12
www.avolin.com
Kontakt do działu serwisu
Godziny pracy serwisu w Polsce – pomagamy rozwiązać zgłoszone
przez Państwa problemy od 9:00 do 17:00 w dni robocze.