Nowe rozwiązanie PIVOTAL UX – 5 powodów, aby być bliżej swoich klientów

22 listopada 2016

Jeśli szukasz sposobu aby zwiększyć sprzedaż i zyski, podnieść stopień zadowolenia Klientów, uruchomiać nowe kanały sprzedaży i strumienie przychodów zapraszamy do zapoznania się z Pivotal UX – nowym rozwiązaniem które pozwoli twoim klientom na dostęp do danych z CRM z każdego miejsca na świecie!

1) Bądź blisko swoich klientów gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz
Pivotal 6.5 daje ci dostęp do informacji o klientach i szansach gdziekolwiek jej potrzebujesz. Zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych Pivotal UX to dotykowy interfejs, szybki dostęp do danych kontaktowych klientów, śledzenie szans, wprowadzanie i aktualizacja leadów.

2) Szybka i łatwa komunikacja
Z dostępem do CRM-u w zasięgu ręki możesz na bieżąco aktualizować dane klientów, sprawdzać bieżące informacje a także odpowiadać na ich pytania.
Dzięki błyskawicznie przekazywanym informacjom możesz aktywnie reagować
na pojawiające się problemy.
To wszystko pomoże budować silniejsze relacje z klientami.

3) Wgląd do danych dzięki Analytics
W Pivotal 6.5 masz nieograniczony dostęp do Aptean Analytics for Sales.
Aptean Analytics zapewnia ci nowe spojrzenie na pipeline szans, dane sprzedażowe
i historię win/loss.Dane są dostarczane przez intuicyjny interfejs
i panel użytkownika, który zapewnia nie tylko wysoką jakoś danych, ale także zapewnia dogłębną analizę możliwości i szans.

4) Wzrost produktywności
Pivotal UX pozwala na szybszy dostęp do informacji. Udoskonalony panel użytkownika umożliwia centralny dostęp do najważniejszych dla Ciebie informacji np. aktualnych szans, planu dnia czy listy kluczowych kontaktów.
Wiele funkcji zostało zaprojektowanych specjalnie dla aplikacji mobilnych.
Wysyłanie standardowych komunikatów np. e-maili z podziękowaniami po spotkaniu stało się prostsze dzięki wbudowanym szablonom. Oszczędność czasu dzięki unikaniu wprowadzania zduplikowanych kontaktów.
Proste formularze dla łatwego wychwytywania potencjalnych klientów.

5) Więcej zamkniętych transkacji
Dzięki aktualizowanym na bieżąco danych o klientach możesz łatwiej i szybciej zamykać więcej kontraktów. Pivotal UX zapewnia większą elastyczność w działaniach sprzedażowych dzięki czemu stajesz się bardziej wydajny. A dzięki zaoszczędzonemu czasowi możesz teraz skupić się na poszukiwaniu kolejnych szans.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak Pivotal UX i inne nasze rozwiązania mogą znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy skontaktuj się z nami .

Nowe rozwiązanie PIVOTAL UX – 5 powodów, aby być bliżej swoich klientów