11.05.2016 – Konferencja – „Nowe media, nowa sprzedaż”

21 listopada 2016

W dniu 11 maja 2016 w Warszawie odbyła się konferencja
„Nowe media, nowa sprzedaż” organizowana przez polskiego wydawcę
Harvard Business Review, której partnerem był Pivotal Polska.

Głównym prelegentem konferencji był David Meerman Scott – powszechnie uznany strateg sprzedaży, marketingu oraz PR.
Autor– bądź współautor – dziesięciu książek (w tym czterech międzynarodowych bestsellerów), których nakład przekroczył ponad milion egzemplarzy.


Konferencja koncentrowała się na tym jak
osiągać sukces sprzedażowy wykorzystując nowoczesne metody marketingowe, w tym marketing czasu rzeczywistego.
Świat cyfrowy umożliwia zbieranie wielu danych o Kliencie.
Właściwe narzędzia (w tym rozwiązania typu CRM) pozwalają optymalnie i we
właściwym czasie  je wykorzystać, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż.
Stare sposoby dotarcia do klienta za pomocą reklamy w mediach tradycyjnych są dziś nieskuteczne.
Obowiązkowe staje się wykorzystanie nowych sposobów komunikacji, obejmujących marketing treści i media społecznościowe. To jednak nie wystarczy.
Aby przyciągnąć uwagę klienta, firmy powinny nauczyć się sprawnie analizować i umiejętnie wykorzystywać zalewające nas dane.
Konferencja jak co roku cieszyła się bardzo dużą popularnością.

Jeśli chcielibyście Państwo dowiedzieć się więcej jak nowoczesne rozwiązania naszej firmy mogą znacząco wpłynąć na wzrost skuteczności sprzedaży zapraszamy do kontaktu KONTAKTU .